Canlarım, sizlerle beraber olmak öyle önemli ki benim için. Beni Sevgi ablanız olarak kabul edin. Zaten Bodrum da beni öyle tanır. İyi ve kötü zamanlarınızda yanınızda olayım. Dertleşelim, ama çoğunlukla gülelim. Öyle ihtiyacımız var ki gülmeye. Sorunlarımızı unutup, keyif almaya bakalım. Haydi.. Var mısınız beraber keyiflenmeye ?

Bodrumun Sevgisi

Perşembe, Mayıs 22, 2008

SAFARİ SEFERLERİ BODRUMDA BAŞLADI

Dervişin fikri neyse, zikri de oymuş. Şu kümes işine takmış vaziyetteyim. Sahipleriyle güzellikle konuştum. Hiç oralı olmadılar. Hani internette dolanır ya! Yurdum insanı manzaraları diye… Bakıp güleriz. İşte gülme komşuna gelir başına demişler. Başıma geldi.



Bu resmi yatak odamın camından çektim. Horoz ve tavukların bazıları mutlu şekilde yemliyorlar. Camımı açtığımda kokuları odaya doluyor. Sesleri deseniz cabası. Bütün gün camımı açamıyorum. Ancak gece olup da hayvanlar evlerine çekilince odayı 15 dakika havalandırıyorum. Artık yaz geliyor. Odamın tek camından gelen harika serin havaya bu sene hasret kalacağım.

Görüyor musunuz? İnsanın huzuru nasıl kaçıyormuş. Halbuki her gece en büyük keyfim geç saatlere kadar kitap okumak. Sizler artık ezbere biliyorsunuz ki öğlene kadar uyurDUM.

Bu keyfimden eser kalmadı. Esselatta horoz ötüyor. ( buranın horozlarında zaman kavramı kalmamış. Her daim ötüyorlar.) çevrede yandaşları da var. Hadi bakalım koro olarak ötüyorlar.

Tavuklarda önceleri GUUUURK! Sesleriyle koroya iştirak ediyorlar. Sonra yumurtlamak üzere bağırmaya başlıyorlar. 6 tavuk sesi bir arada.

Ne uyku kaldı ne düzen. Haaaaa! Neden şikayet etmiyorsun diyeceksiniz. 1 kere adam deli. Aile olarak mahalleyi pıstırmış vaziyetteler. Kimse bulaşmak istemiyor. Kendi komşuları onları nasıl bulaşılmaz olduğunu öyle sözcüklerle anlattılar ki! Ben yazamam. Onları seven 1 Allahın kulu çıkmadı. Oturduğum ev 90 yıllıkmış. O zamanlar sıfır nizam yapılmış. Suç benimmiş gibi adam “üstüme gelmeyin duvar örerim. Hepten havasızlıktan geberirsiniz. Bahçe benim. Ne istersem yaparım” diyooor… deli dumrul kanunu… Ev sahibim de resmen tırsmış vaziyette. İyi ki ev benim değil. Kışa çıkar kurtulurum. Adama anası yücel yavrum iyi yerlere gel diye isim koymuş. O da elektrik yaparak milleti aydınlatmaya çalışıyor. Bahçesi de 1 dönüm. Koca bahçede yer kalmamış. En münasip yer benim camın önüymüş. DUVAR ÖRERİM diye tehditleri cabası. Halbuki camdan gördüğüm ağaçlar filan yeşillik hoşuma gidiyordu. 15 yıl komşuluk yaptık. Çıtımız çıkmadı. DA BU NİYEKİ?

Şikayet etsene derseniz adam hem paralı hem de sülalesi ohooooooo! Her yere eli uzanırmış. Baş edemezsin dediler. Zaten uğraşmak bana düşmez. Kiracıyım çıkarım olur biter. Esas evin sahibi düşünsün. Eğer duvar örerse bana ne gam. İyi ki bu ev benim değil. İşte o zaman çok ciddi sorunlar yaşanırdı. Magazinde okuyoruz. Horoz için koyun için adam ölüyor diye. Valla doğruymuş. İnsan çileden çıkabiliyormuş.



Bu resimde kümesin dıştan görünüşü. Alın işte insan manzarası. Durdukça aklıma çeşitli fikirler geliyor hani düşünen başa böcüler gelir derler ya! Aynen öyle.

Sabah 4 de horoz ötüyor ya! Zaten uyumuyorum. Kalkıp avaza bir ötsem. Ne gam? sonra yumurtlayamam DA sesini çalışırsam çıkarabilirim. Bunu çeşitlendirebilirim. Mesela örneğin faraza inek olabilir, eşek olabilir, ördek olabilir, karga olabilir, aslan olabilir, ( o biraz buraya absürt kaçar emme olsun)daha bu konu üstünde düşüncem.

Haaaa! Her gece aynı eforu sarf etmek istemiyorum. Bilirsiniz tembelim. Bunları teybe doldursam hemi de kuvvatlıcaaa olaraktan. Devamlı o çalsa ne lazım gelir.

Ailenin resimlerini de paparazzilik yapcam. Çekip ilave edeceğim. Daha dersimin orasına çalışmadım. Onlarında resmini kümesin sağına soluna assam. Onlara da çeşitli isimler versem. Al sana safari malzemesi.

Adam başı 5 liraya safari düzenlesem. Ucuz demeyin. Maksat ayak alışsın. Mısır patlağı da müessese ikramı olacak. Her gün 20-30 insan gezse kısa günün karı. Sanki Afrika’ya gitseler daha pahalı. Baktım sürüm çok fiyatıma zam yaparım. Yaradanım bana yürü ya sevgi dedi. Bak gari paraya. Depili para kazancam bu işten. İşte 1 deli kuyuya taş atıyor kırk akıllı çıkaramıyor ya! Ben de baktım sorun çözülmüyor. Çareler üretmekteyim. Daha bu konuda parlak fikirlerim olacak. Onları da sizlere haber veririm. Adama aslan dersin kızmaz DA sığır dersin kızar. Kuş dersin kızmaz DA öküz dersin kızar. Du bakaliiiii nooolcek… Gelişmelerden haberdar ederim.

SEVGİYLE KALIN